2.5.2010

Yhteenvetoa - ja kangaspaketin 3. arvonta

Yleensä ottaen kankaiden sanalliseen selitykseen verkkokaupassamme oltiin tyytyväisiä. Teksitiosuuteen kaivattiin lisäksi mainintaa kankaan paksuudesta, ”napakkuudesta” ja kankaan käyttötarkoituksesta. Ilmeisesti viimeksi mainitulla tarkoitetaan tarkennusta siitä, soveltuuko kangas esim. vaatetuspuolella housuiksi, mekoiksi, paidoiksi tms. Kankaan painon (kg/m2), samoin kuin varastosaldon (m) näkee, kun klikkaa tuoreryhmän/tuoteryhmän alakansion kauppamme sivulta esim. näin. Tämä toivottavasti vähän auttaa kankaan paksuuden arvioinissa. Yritämme jatkossa panostaa tähän paksuuden/ohuuden, tunnon yms. sanalliseen kuvaamiseen, vaikka se onkin välillä haastellista;)

Tietyt kankaat (esim. tummat) ovat vaikeita kuvattavia. Väri ei meinaa asettua kuvissa millään kohdalleen. Yritämme mainita tästä, mutta eri tietokoneen näytöissä kankaat näyttävät aina jonkin verran erilaisilta.

Aika moni kaipasi kuviin mittaa... Mutta sellainenhan on suurimassa osassa kuvistamme. Olettehan huomanneet, että kuvan suurimmilleen klikkaamalla mitta tulee viimeistään näkyviin. Tuo puumittahan on se virallinen kauppiaitten mitta ja sen hyvänä puolena on myös se, ettei se kiillä salamanvalossa kuin useimmat tavalliset mittanauhat. Osin olemme maininneet kankaan kuvion myös sanallisesti cm:ssä, voisimme yrittää muistaa jatkaa tätäkin tapaa. Tai vaihtoehtoisesti laittaa kolikon kuvan viereen ”mittatikuksi.”

Suuret selkeät kuvat ja kankaiden toisiinsa vertaamismahdollisuus saivat myös paljon ääniä. Tässä tulee kuitenkin ikävä kyllä vastaan verkkokauppamme ohjelman asettamat rajoitukset. Mietimme tässä kuvagalleriamme uudelleen aktivoimista. Sinne saisimme isommat kuvat, useampia kuvia samasta kankaasta ja keskenään yhteensopivia kankaita kuvatuksi. Pohdimme ja suunnittelemme...

Kankaiden jaottelu eri kategorioiden alle on tuottanut joillekin päänvaivaa. Tästä olemme myös vääntäneet kättä siskoni kanssa;) Jaottelua tullaan yksinkertaistamaan.

Kiitos hyvistä kommenteista! Niistä löytyi selvästi tiettyjä samoja toiveita, joiden toteuttamiseen yritämme panostaa. Rajoittavana tekijänä tahtoo vain olla aika ja työmäärän lisääntyminen. Verkkokaupan ylläpitäminenhän tapahtuu vapaa-ajallamme ja onkin verrattavissa lähinnä harrastukseen...

Samuli toimi onnettarena ja nosti numeron 3. joka oli järjestyksessään Hillan kommentti!Onnea Hilla! Laitamme paketin postiin, kunhan lähetät meille yhteystietosi sähköpostiin myynti@huvikangas.fi

-KL-


Ei kommentteja: